2012. január 23., hétfő

Mindennapi csodáim 3. - Átprogramozás

Nemrég  írtam a negatív programozásról.






Ma ismét találkoztam két angyallal.
November óta rendezetlen jogviszonyt jelezve pirosan villogott minden orvos számítógépe. Azóta kétszer vonogatták a vállukat a különféle ügyintézők, hogy látják, már nincs tartozás, ők sem értik.  Felülvizsgálati kérelmet adtam be a NAV-hoz, amire immáron hatvanadik napja nincs válasz. Ám ez idő alatt nem mehettem orvoshoz. 

Tegnap eszembe jutott, hogy mindezt én kreálom magamnak. Addig pánikoltam, hogy nem kapok egészségügyi ellátást, és előreláthatóan már nem is fogok kapni, amíg valóban ezt kaptam meg. 
Ma reggel ismét elindultam a Teve utcai OEP-irodába, ahol eddig tevelassúsággal se haladt az ügyem... és a 8.30-9.15. közötti rövid időben megszületett a "zöld" kártyám!
Egy lelkes hölgyhöz kerültem, aki szívén viselte a munkáját, és nem engedte ki a kezéből a szálakat, amíg fel nem gombolyította, hogy az adataimhoz valaha valamilyen fatális okból két Taj-számot kapcsolt a rendszer. Telefonált, sorszám nélkül átadott az épület túlfelén dolgozó másik hölgynek, aki szintén lelkesen válogatta szét a két szálat, s kiderült, hogy nem tartozás áll fenn, éppenséggel még február végéig rendezettek a dolgaim.
Íme, amihez két hónap nem volt elég, most 45 perc alatt megoldódott!
Ne firtassuk, hogy ehhez miért kellenek angyalok... Mindenesetre nem győztem szép napot, szép hetet, és szép hosszú földi életet kívánni nekik!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése