2012. január 29., vasárnap

Hadonászás helyett Síva-tánc

Sose akartam gyereket, magam is az vagyok, nem vállalhattam egy másikért a felelősséget. A horoszkópom szerint pedig van dolgom gyerekekkel, akár sajáttal, akár a saját sérüléseimből gyógyultan segítve másokénak.


... Na de sebaj, mert ha ezt elkerültem, akkor  megkaptam néhány nagykorú gyermeket magam köré, az elismert közgazdász-diplomatától, hétköznapi informatikuson át a százkilós szenvedélybeteg óriáscsecsemőig... illetve a 21 évvel idősebb maffiavezérig. Visszajelzésekből tudom, hogy mind egy cseppet feljebb nőttek mellettem - én nem tán ennyit sem -, bevállaltak olyasmit, amit korábban nem. Több gyereket, rokkant testvért, beteg és szegény szülőket... Már aki egyáltalán bevállalta a velem való kapcsolatot egy rövid időre is.


N. szerint a Kedvenc Maffiózóm életéből se múltam el nyomtalanul... hát én ezt már tán nem fogom megtudni, és nem is számít, legfeljebb csak az egómnak. Mindenesetre mindegyikben ott lehettem volna tudatosabban, felnőttebben is, esetlen hadonászás helyett bölcsen pusztító-teremtő Síva-tánccal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése