2010. június 12., szombat

Játék


Nem tudok játszani.

Most egy játékbolt a szomszédom, naponta többször is bekukkantok oda. Tele van kincsekkel, melyeket csak bámulok. Már írtam itt, hogy egyszer búgócsigát hoztak, elkezdtem pörgetni. Kicsit ügyetlenül, mert még sose próbáltam. Mondták, ez hároméveseknek való. Sebaj, én annyi vagyok, csak valaki elé firkált egy négyest...
A boltos néha áthozza valamelyik új "szerzeményét". Így legutóbb egy olyan táblát, amibe hangszerek képeit helyezve egy teljes zenekart lehet megszólaltatni, vagy akár állatok hangjait lehet megismerni. Hát evvel is elvoltam egy darabig :)


Nézz be ide is: http://mosolytee.blogspot.com

4 megjegyzés:

  1. Játékosság nélkül fájdalmasan nehéz az élet. A búgócsiga pont jó kezdetnek. Akár hipnózisra is használhatod. Akkor azt mondhatod felnőtesdit játszol .
    Én meg csak úgy játszottam a gondolattal egy kicsit, hogy mit is jelent, ha valaki nem tud játszani?

    VálaszTörlés
  2. Marvin, sosincs késő! Semmihez! Csak mi felnőttek hajlamosak vagyunk azt hinni, hogy nekünk már nem áll jól. Van ami tényleg nem áll jól. De attól még lehet felnőtt a felnőtt, hogy tud, vagy ha még/már nem tud, akkor megtanul játszani.
    Van, amikor kell a felnőtt komolysága, felelősségvállalása, de nem mindig az kell. Néha egész más kell.

    VálaszTörlés
  3. Ugye?

    :) Köszönöm, MissMigrans!

    VálaszTörlés