2010. június 24., csütörtök

Egy sláger üzleti vonatkozásai

Ma az ebédem irányában haladtam a Visegrádi utcán, amikor is egy kigyúrt srácba botlottam, aki egy szépségszalon előtt dohányozva a már elkoptatott Quimby-dalt, a Most múlik pontosant dúdolgatta.
Rámosolyogtam, és szaladtomban közöltem, hogy ma este Quimby lesz a Dürer Kertben. Döbbenten válaszolt, hogy igen, tudja.
Visszafelé be is mentem a szalonba, mert láttam, hogy ott dolgozik. Elvégre ha már ilyen szépen megbeszéltük Quimby iránti rajongásunkat, igazán vihetnék be némi bolti szóróanyagot a jövő héten. És valóban, vihetek. Neki viszont nincs jegye ma estére, tehát majd élménybeszámolhatok is.

Azt hiszem, valahogy így kell üzleti kapcsolatokat építeni :)

5 megjegyzés:

  1. A hideg kiráz a gondolattól, hogy rámosolyogjak egy kigyúrtra. Nem is megy az üzlet.

    VálaszTörlés
  2. Igen, ha nem Quimbyt dúdol, és nem épp ma estére készültem koncertre, akkor én se mosolyogtam volna rá az utcán :)

    VálaszTörlés
  3. Az üzletmenetről meg majd később...

    VálaszTörlés
  4. Na, ez jól hangzik! Várom a fejleményeket :)

    VálaszTörlés