2010. január 3., vasárnap

"Különös szilveszter..."



Az elhíresült pogácsa



A nagy "buli", Tope pulcsijában virítok :)

Tope látott vendégül bennünket. Blog-függőségről beszélgettünk, melyben mindhárman érintve vagyunk, a leszokás módjairól, és egyéb csacskaságokról. Tévét csak éjfélkor kapcsoltunk, és kivételesen hátat fordítva hallgattuk a Himnuszt. Párom hintaszékben, ölében cica, lábánál kutya, én szintén háttal állva a készüléknek, hintáztattam őt. Ki tudja, talán jobban bejön, mint a merev vigyázzállásban éneklés. Persze nem vagyunk babonások egy csöppet sem! :)
Csöndes, barátságos és hangulatunknak megfelelő, rövid virrasztás volt. Majd egy nagyon jó kisugárzású szobában nyugovóra tértünk.
A képen látható fülbevalóimat azonban sajnos ottfelejtettük, a fogkeféinkkel együtt. A milánói fülbevaló hiányozni fog. Tope írta, hogy a konyhaszekrény második fiókjába tette őket egy nejlonba, és ne felejtsem el, mert ő el fogja. Hááát... lehet, hogy csak fél év múlva járunk arra ismét.

A pogácsa esete az információs társadalom tökéletes példája. Ugyanis még vendégségbe indulás előtt Trendo oldaláról tudtam meg, hogy Tope odaégette a pogácsát, előbb nevezett figyelemelterelő posztjai miatt. Igaz, mire én ehhez a bloghoz jutottam, addigra féltucatnyi ember a pórul járt pogikat csócsálta, legalábbis virtuálisan.
Sebaj Trendo, a közepét kirágtuk, és az jó volt! :)

23 megjegyzés:

  1. A pogácsa az jó dolog, és lehet, hogy a csendesebb, nyugisabb, összeülös szilveszter is valamikor sokkal jobb, mint a nagy ricsaj

    VálaszTörlés
  2. A teteje is jó volt.
    Ám most kénytelen vagyok utána nézni, ki és hol csócsálta az én pogácsáimat.
    Na ez a csapda!

    VálaszTörlés
  3. Hová lett a megjegyzésem? De sebaj, a lényeg, hogy a teteje is jó volt.

    VálaszTörlés
  4. :)))

    Igenis, a teteje is jó volt! Tanúsítom!


    Csak Trendo lelkiismeretfurdalását akartam növelni!

    Jó volt a teteje is, jó volt, jó volt...

    VálaszTörlés
  5. Én is rákérdeztem, de leszedte az egész posztot, meg még más posztokat is, mert utóbb nem tetszett neki, hogy ilyen hétköznapi csacskaságok ékelődtek az ő irodalmi munkásságába Vagy valami ilyesmi. :)

    VálaszTörlés
  6. Pogácsakrízis?

    VálaszTörlés
  7. Úgy látszik :)


    Üdv. későn jött vendég! Nemsokára bezárok, persze a padláson, a poros ládák között lehet még bogarászni (hogy stílusos legyek :)), lelhetők ott talán még kincsek is.

    VálaszTörlés
  8. Jópár ógörög filozófusról csak azért tudunk, mert kortársaik vagy utódaik megemlítik őket vagy utalnak rájuk. Amilyen az én karmám, az biztos, hogy rólam az utókor csak annyit fog (talán) tudni, hogy miattam égett oda valami. :) Aztán néhány részlet kiúszik az emlékezet filmjéből, engem is összekevernek ezzel-azzal a történelmi figurával és megszületik a kollektív emlékezet számára Trendo, aki felgyújtotta Alexandriában a Reichstag könyvtárát, a tüzet körül euritmizálva, lantkísérettel énekelt, és a végén tip-Tope hamubasült pogácsát sütött magának.

    VálaszTörlés
  9. :DDDDDDDDDDDDD

    Hát ezt még a páromnak is felolvastam, bele-belevinnyogva a ... a... nos, a röhögéstől!

    VálaszTörlés
  10. Pogácsakrízis?
    A végére kisül, hogy az euritmia magyar jelentése az égett talpú pogácsa.
    Most aztán igazán tudatosult bennem, hogy minden leírt szónak, minden megégetett pogácsának világrengető hatása van!
    Trendo! Nem lehetne valahogy felidézni azt a levett posztot, mert nem tudom, mi lett a rózsaszín cipő végkifejlete.
    Kösz, Trendo!
    Üdv: tip-Tope

    VálaszTörlés
  11. Tope, hiszen nem erről szól a pillangó-hatás?

    Mármint nem a cipellőre gondoltam :)

    VálaszTörlés
  12. Egyébiránt lesztek szívesek mind megjegyezni a fülbevalóm lelőhelyét, mert Tope és az én agyam is mint a likas tésztaszűrő:

    tehát Tope konyhaszekrényének a második fiókjában!

    Egyszer még visszakérdezem ám! Kösz :)

    VálaszTörlés
  13. Tope konyhaszekrényének a második fiókjában!

    VálaszTörlés
  14. Majd minden héten egyszer meg irom neked.

    VálaszTörlés
  15. :)

    Kösz Dani, de légyszíves ezt majd néhány hónap múlva is visszamondani!

    VálaszTörlés
  16. Látom még mindig tart az utószilveszter... :)

    VálaszTörlés
  17. Azt tanácsolom, hogy írj egy poszot az elhagyott dolgok lelőhelyeiről. Így aztán könnyen megtalálod az archívumban.

    VálaszTörlés
  18. oké, na én még szerdáig vagyok, aztán úgy néz ki, hogy visszamegyek Oslóba, mert most csak leltározási munkák vannak. Oda meg én nem kellek vagyis remélem, de azért majd írni fogok.
    Talán még intenzívebben, ha megjön az ihlet.

    VálaszTörlés
  19. Nem értem! A "fülbevaló" az valakinek a blogjában a zenei mellékletek gyűjteménye! És nem a sublótfiókban, hanem a Szabó Ervin (Lőrinc? Néni?) fiókkönyvtárában van. A fiók meg a Sasfiók alatt kettővel húzható ki, a gyufával együtt. De ha kihúzod a gyufát, leég a könyvtár esetleg mesmeg, és akkor Tope maradék pogácsája is elszenesedik, mint Johanna a máglyán, akit már csak a fülbevalójáról azonosítottak. A kör bezárult...

    VálaszTörlés
  20. A rózsaszín cipő jelenleg Marvin gmail galaxisában kering mellékletként. Már régen meg kellett volna kapnod, egy ezüstszárnyú Borsószem-tündérrel egyetemben. De lehet, hogy vámzár (vamzer?) lépett közbe... :)

    VálaszTörlés
  21. Hát Dani, ez már szemtelenség! Ilyesmivel hergelni az ebbe a posványba belerekedt embertársaidat ... :)))

    VálaszTörlés
  22. Jesszum, Trendo, pedig isti-bizi, mintha elküldtem volna. Majd utánanézek...

    VálaszTörlés
  23. Dani, kedves vagy, de látod, megoldottam egy poszttal, "Az elveszett dolgok lelőhelye" címmel. Leveszem a gondot a válladról, persze mély hálám kinyilvánítása közben.

    Érezd jól magad Oslo-ban, és ne sokat gondolj ott erre a kis kárpáti lavórra.

    VálaszTörlés