2010. január 29., péntek

Ostoba nosztalgia - Skócia

Isle of Bute - legelő



Bute - Loch Fad felé


Isle of Bute - Loch Fad, nekem szebb, mint a Ness

Az ember nem menekülhet maga elől, én mégis megpróbáltam legalább egy kis nyugalmat lelni. De mivel nem menekülhettem magam elől, nem leltem. Őrült, zaklatott időszak volt ez másfél éve ősszel (is), egyáltalán nem úgy alakultak a dolgok, ahogy szerettem volna.
Az oldal jobb sávjába már jó idővel ezelőtt betettem a "végtelenített" skótnaplót és a képeket, hiszen leggyakrabban itt vagyok, így innen bármikor visszaléphetek az időben. Mert valahogy mégis visszavágyom.

10 megjegyzés:

  1. Ezzel én is így vagyok. A sok norvégiai képeslapból már albumokat készítettem.
    Most valahogy nagyon le vagyok foglalva, és ehhez nagyon sok köze van egy nőnek. Így most Norvégiát félreteszem. Most nem annyira izgat, nem akarok utazni, valami most egy kicsit megváltozott.:D

    VálaszTörlés
  2. Hát igen, Norvégia neked az elvágyódás... de most nem vágyódsz el, mert itt a jó. Milyen csodákat teszünk mi nők a férfiakkal :)

    VálaszTörlés
  3. Marvin, nekem Skocia az egyik álmom!!
    a másik Finnország!
    no es egy ellenpont: Biarritz.
    ha ezekre a helyekre eljut(hat)nék, boldogabban vennek bucsut majd az árnyékvilágtól...
    ha esetleg valamikor legkozelebb "kiserore" lenne szukseged, szolsz nekem, ugye?

    VálaszTörlés
  4. Szépek a képeid. Csak kicsit szomorúak. Biztosan az eltérő fényviszonyok miatt.

    VálaszTörlés
  5. Azt hallottam, hogy a globális felmelegedés Hűvösvölgy nevére is kihat! :))

    VálaszTörlés
  6. Hamarosan kicserélheted majd a barcelonai képekre

    VálaszTörlés
  7. Oximoron, hívnálak én, de Skóciába nem valószínű, hogy eljutok még egyszer :(
    Tredno, mivel október-novemberben voltam Skóciában, egy óceáni szigeten, ahol többnyire vízszintben esett az eső, és az egész ország amúgy is északra van, hát igen, a fényviszonyok...
    Tegnap hogy Topehoz kimásztam, tudtam meg a taxistól, hogy Hűvösvölgy és Hidegkút neve is azért ez, mert az egész egy fagyzugban van. Nagykovácsi mégis hidegebb állítólag mindkettőnél.
    Dani, csütörtökön indulnék Barcelonába, de aggaszt, hogy szombaton zárva volt Ferihegy az időjárás miatt... szóval csak reménykedhetem :)

    VálaszTörlés
  8. Most viszont megint csak azt hiszem, hogy mennem kéne. Elbizonytalanodtam egy kicsit v túl hamar döntöttem.
    Mindenesetre Barcelona nagy élményül fog szolgálni.

    VálaszTörlés
  9. Skócia más volt, mint a többi utazás, mivel egy hónapot voltam kint egyedül, és sokat kirándultam, szívtam be a hely hangulatát. Munka-ügyben ugyan nem boldogultam kint, ezért hazajöttem, de a szívem ott maradt valahol a kelták földjén :)

    Elvágyódsz? Csak nem valami gond van a lánykával? Nehéz dolgok ezek...

    VálaszTörlés