2010. január 8., péntek

Disznóölés szavakban



Félnégy, klozet, mosdó, tea, mikádó, gumicsizma, kutya, kapunyitás, térvilágítás, haverok.

Malac, ezbazmegdekurvanagy, nemjönki, vigyázzonnanmajdén, holakötél, öntsdlevízzel, holakábító, mostszúrjad, addatálat, mégegyet, navégre.

Palack, perzselő, kapa, lapát, Pepe, tegyükfelarácsra, kurvanehézbazmeg, jöhetavíz, holakefe, majdénkaparom, elégfehérJózsikám, ittafüle.

Akkorigyunkegyet, megmégegyet, hasítodvagymajdén, holabárd, holafűrész, holamalac, belit kimossátok, nincsazapénz, kutyáké.

Akkoregészség, miezszilva, barackbazmeg, egészség.

Készavér, üljetekmárle, neállvaegyünk, ittakenyér.

Sonkamarad, lapockaszalámiba, nemdaráljuk, késselvágjuk, ilyetseláttammég, karajmarad, többikolbász, majdéndarálok, tokaszalonna abálóba, jóélesezakés, látomazujjadon, kötözdbebazmeg, egészség.

Miez, lócomb, minek, szaláminak, oszteztígyhogy, megfőzzük, micsoda, netörőggyvele, lapockafelitis, cukorminek, kellbele, nabazmeg.

Sütödazsírt, majdén, Lacisüsse, ittafakanál, Lacikámpirosra, netanítsálbazmeg, jóvanna, nemkellbeletej, tepertőtsüssél, nemtejbegrízez, többithurkába, áztasdbealbelet, másikfélétis, majdéngyúromakolbászt, egészség.

Miez, hurkatöltő, ilyetseláttammég, kölcsönbevan, ipari, aztlátom,
keményrehagymenjen, miez, lóbélteddle.

Borsmerrevan, nemkellbele, hogyhogy, mert nem, hátakkor, erőspaprika, zsemlyeminek, tüdőshurkába, ilyetseláttammég, namostlátol, egészség.

Sajtotmajdén, holaringa, micsoda, kétnyelűkés, jaez, borsotebbese, nabazmeg.

Kolbásztkarikába, vagyszálba, szálba, szalonnátebbesózzad, kolozsváritebbe, sonkátmajdén, szedjétekkiazabálót.

Holareceháj, hátezmi, cigánka, ilyetseláttammég, pedigjó, majdmeglátjuk, egészség.

Májashurka, véreshurka, tüdőshurka, svábhurkába pirítottzsemlét, nabazmeg, vastagbélbe, hogynézmánezki, netörőggyvele.

Fiúk, készapecsenye, csapassunkmárelőttebarackot, holakenyér, ittasavanyú, egykisbort, pogácsát, mikorleszkészakáposzta, rétesislesz, nabazmeg, bangladesbenmegéheznek, eriggyémá.

Zsírtabödönbe, kolbásztrúdra, hurkátkaréjba, sajtra téglákat, kiszúrkáltad, ezittenmegyfüstre, ezmegysózóba, miezalé, sonkapác, nemsózódelőtte, bennevanasó, készvagyunkemberek, egészségünkre.

Asztalhozemberek, holavécé, igyunkmárelőttekicsit, orjaleves, toroskáposzta, pecsenye, kishurkakiskolbász, almásrétes, kidurranokbazmeg, énis, csapassunkegykisbort.

Kóstolótnehogyitthagyd, hagyadmámiez, leszakadafüle, köszmégegyszer.


(Forrás: gőzöm sincs, én emailben kaptam)

14 megjegyzés:

  1. Kösz! Remek! Beépítve!
    (Most van úgyis költtan-epochám!)

    VálaszTörlés
  2. Amíg nem értem a végére, azt hittem, a Te tollad. Olyan jót nevettem. S aki volt már disznóvágáson, az tudja, hogy ez pontosan így van :) ...azért így is jó, tök jó! :)

    VálaszTörlés
  3. Nincsenek jó élményeim a disznóvágásról.
    Ez még gyermekkorom óta maradt meg.
    Nem is azzal volt a baj, hogy leszúrták, mert abban én is mindig segítettem, csak az a bűz.
    Főleg, amikor szétszedik a disznót, kiveszik a belső szerveit, az nagyon durva. Tele van az egész ház ezzel a borzalommal. Anyám kezén még napokig lehetett érezni, nem bírtam elviselni.
    A hurkát nem is szerettem, főleg nem tudtam volna elképzelni, hogy én véres hurkát egyek.
    Nagyapám még tisztán is megitta. Nem vok zsidó, de utálom a disznóhúst, de a szervezetem sem nagyon szereti. Mondjuk ez nagyban az elkészítéstől is függ, ennyit a disznóélményeimről:D

    VálaszTörlés
  4. Hát Dani én 17 évig vega voltam, most kezdtem el baromfit és halat enni. Szóval én is csak a nyelvi humor miatt tettem fel.
    S látod, Tope lehet hogy tananyagba építi, jó kis helyzetgyakorlat dráma-órákon :)

    VálaszTörlés
  5. Én inkább az írásóra vagy a sírásóra gondoltam.

    VálaszTörlés
  6. Marvin te ugyis szereted a jó filmeket.
    Nézd meg Lars von Trier-től az Antikrisztus c filmet. Most láttam, kiváncsi lennék a véleményedre, mert én nem tudom megemészteni.
    Ehhez képest egy disznóvágás vígjáték.

    VálaszTörlés
  7. Triert szeretem. Időm azonban nincs. Van helyett 8 vizsgám, ill. már csak 7 januárban. Bocs.

    VálaszTörlés
  8. De ha Te ráérsz, jó szívvel ajánlom tőle a Dogvill-t. Bár csak óvatosan, nagyon nehéz. Szóval pl. lehangolt állapotban nem célszerű.

    VálaszTörlés
  9. Ismerem ezt a fura Dán rendezőt, tudod közel vannak a norvégokhoz, így könnyű:D

    VálaszTörlés
  10. Akkor én most megnézem. Eddig nem voltam lehangolódva, utána...utána lehet, hogy nem írok többet.

    VálaszTörlés
  11. A Dogvill-t? Hát utána mindenképpen igyál valami erőset Tope!

    VálaszTörlés
  12. Az nincs, de a szilveszteri pezsegő még itten vagyon.

    VálaszTörlés