2010. szeptember 26., vasárnap

Születésnapi vacsora


A kép csak illusztráció

Az úgy volt, hogy meghívott. A párja étterme a lakóhelyemtől 3 percre van. KisVirág főzött egész nap, hogy estére a vendégsereg minden tagját a szíve szerint tudja kiszolgálni. Több fogásból állt a menü. Az előételek, főételek, desszertek és italok sorából gluténérzékenyként is könnyedén tudtam volna megfelelőt választani, de Virágnak ez nem elég. Mindenből készített nekem külön: előételt (a többi számomra ehető mellett gluténmentes keksszel), főételt (a melegítőpultban várakozó sok, számomra ehető finomságon kívül gluténmentes lasagne-t), külön tiramisut, és még gluténmentes sört is kaptam. A speciálisan panírozott padlizsánba már bele se tudtam kóstolni, addigra degeszre ettem magam. Egyébként is mindenből annyit készített, mintha én öten volnék.
Az ajándékok asztalán ott állt kinyomtatva és szépen bekeretezve a köszöntő posztom (én csak megírtam és elküldtem).
Meghallgattam a blogerek neten küldött üdvözleteit (Tihanyi Márkra már az első mondat után ráismertem :))
Párjával jól elcsevegtünk társadalomról, gazdaságról, vendéglátásról, egy kétévesforma rokon-kislány pedig jól összebarátkozott velem.
Némileg az én ihletésemre Virág nekifogott a szép teáscsészék, kancsók felkutatásához, és gyűjteményét most megtekinthettük.
A nekünk készített terítékhez Virág ajándéka is hozzátartozott. Ugyanis ő ajándékozott meg bennünket, egy doboz cukorkával, amire masnival még egy virágos nyalóka is rá volt kötözve.
A többiek még maradtak, én fáradt voltam, meglógtam, és most értem haza. A cukorkás doboz szalagjával épp szalad valamerre a Körte cicám...

1 megjegyzés: