2010. szeptember 19., vasárnap

Ismét Vindornyalak, Balaton-felvidék


"Összetört csészék emlékhelye" c. alkalmi kiállítás

Ezúton is köszönöm Fhil adományát. Alsó polc, jobbról a második csésze. És a fölötte levő kékszegélyeshez, a süteményes tányérral, szintén ő segített hozzá. Az említett süteményes tányér mellett pedig KisVirág ajándéka látható.




Egy Kis Virág a Vindornyalaki Tearózsa Teraszon. Beragyogta az esős reggelt:)


Harmadmagával érkezett a rendezvényünkre, panaszolta a pókokat (pedig a korábbi posztba bele is írtam őket), nem panaszolta Dorottya főztjét (igaz, erről nem írtam, mert nyáron étteremből kaptunk meleg ételt, most már értem, miért). Végül is nem érthet egy ember mindenhez.




Jó helyre vittük Mandula kutyát

A két kiállítás, egy koncert, és egy ismeretterjesztő előadás, kóstoltatás és vásár során mindig akadt számára egy simogató kéz.

Mulatságos volt hazafelé az autópályán Virágékkal a "verseny". Ők nyertek, egyszer csak elhúztak előttünk a látóhatáron túlra.

9 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  2. Bocs Trendo, de itt nem írok arról, hogy mivel foglalkozom :)

    VálaszTörlés
  3. Egyébként valóban jó volt. Porcelánok kiállítása, egy grafikus kiállításmegnyitója, egy gitárművész lemezbemutatója, és az én ismeretterjesztő kiselőadásom, valamint mini-vásár volt a kétnapos program.

    Az eső is vendég volt, pedig őt nem hívtuk. De legalább stílusosan angolos volt.
    Végül minden program fedett helyet talált magának. Az állatok, úgy mint cicák, kutyák, és a 300 kilós Dönci-malac pedig minden körülmények között jól érezte magát a kertben.

    VálaszTörlés
  4. Megnézegettem a törött porcelánokat. Találtam egy olyan bögrét, ami nekem is van, csak nefelejcses mintával. Még épségben.
    Alsó polcon középen és a jobb szélen is olyan van.

    VálaszTörlés
  5. Oké, oké, hogy a pók megfogja a szúnyogot, de volt ott olyan pók is, ami nagyobb volt egy lónál. Arra ébredni pedig, hogy a szemem közé lóg...vicces volt...de mindenképpen azonnal ébresztő :)))) ...a kaja...mindegy. Tudod, azért nagyon jó volt. Valahogy az ember ki tudott kapcsolni. Csodálatos embereket ismertem meg, angyaliakat :) Kérdés: Akarsz egy jót enni?

    VálaszTörlés
  6. Mivel hónapok óta nem ettem jót (kivéve Duendénél, egy hétvégén), mindig akarok!
    :)

    Közben beleírtam a posztba a Te csészédet is, mert kifelejtettem :(

    VálaszTörlés
  7. Jól esett, hogy magaddal vitted... :))))

    VálaszTörlés
  8. Ó, igazán jólesett, hogy megint csak megemlékeztél arról a bögréről. Nagyon szépen mutatnak együtt a képen. Lehetett volna sokkal szebb időtök is. Itt péntek reggeltől vasárnap délutánig szakadatlanul esett az eső.

    Más.
    Ez a kis Mandula kutya nagyon édes.:)

    VálaszTörlés
  9. Igen, és a másik blogon meg a facebookon több kép van róla:)
    Jó volt megint Vindornyán, jó emberek, jó társaság, jó programok, jó állatkák, szép helyszín.
    Szép bögrét kaptam Tőled, Fhil.

    VálaszTörlés