2010. március 25., csütörtök

Kösz szép', jól vagyok :)


Pénteken ellopták a táskámat. A párom szerint amilyen szórakozott vagyok, a fejemet is ellophatnák, azt is csak arról venném észre, hogy nincs hová az ételt betenni. Még épp csak elkezdtem az ügyintézést, épp csak túl vagyunk a többszörös zárcserén, amikor is ...
Ma háromszor voltam a Domus Áruházban. Először egy óra tájban ugrottam be körülnézni. Meg is láttam valamit, gondoltam, nem ások a táskámban írószer után, megjegyzem a paramétereket. Mire hazaértem, természetesen mindent elfelejtettem. Három órakor vissza, de csak úgy egy szál ruhában, hiszen majdnem nyár volt, bérletemet és tollamat a határidőnaplómba tűzve, kulcsomat szorongatva felugrottam a villamosra. Hazafelé, már majdnem itthon vettem észre, hogy nincs meg a kulcscsomó. Szomszéd néni, telefon, párom persze nem vette fel, idegen számokat nem szokott. Gondoltam, úgy ahogy vagyok, elmegyek a munkahelyére, csak nehogy elkerüljük egymást, és találjon ott valami kardigánfélét, hogy este ne fagyjak meg. Angyalföld-Rózsadomb viszonylat. Szerencsére a szétszórtságom ellenére bevillant, hogy visszamehetnék az áruházba körülnézni. Négykor tehát ismét a Domusban. A kulcs épp ott hevert, ahol legutoljára nézegettem valamit. Nem értem, hogy tehettem le ...

Jóvanna, az én fejem nem káptalan :)

12 megjegyzés:

  1. Ma fent voltam Budapesten hivatalos ügyben és miközben vártam a kocsira ami hazahozott minket, sétáltam a József körúton. Elmentem az Édesvíz boltja előtt is d.u. egy-negyed kettő tájban és rád gondoltam, meg hogy vajon most éppen merre szaladgálhatsz.:)
    Az előbb olvastam, hogy az ellopott táskádból az okmányok egy része megkerült. Egy kicsi szerencse a szerencsétlenségben.
    A fenti történet meg... nem is tudom...valahogy olyan ismerős nekem.:)

    VálaszTörlés
  2. Épp akkor jöhettem ki a Domusból, első körben:)

    Ahogy írod a boltot, jut eszembe, hogy a könyvet az Elixírben vettem, a XIII., Váci úton. Ezeket mindig keverem.

    Szoktam mondani, hogy a névmemóriámnál már csak az arcmemóriám rosszabb. Ehhez még süket is vagyok... na képzelheted! :)

    VálaszTörlés
  3. "A kulcs épp ott hevert, ahol legutoljára nézegettem valamit."
    Szóval hogy állunk a pozitív/negatív élmények arányával? :) Nekem innen kívülről biztatónak tűnik.

    Én egyébként mint egy "skizo", úgy beszélgetek magammal, hogy memorizáljak - számomra - túl hétköznapi dolgokat (pl. mindennapos teendők, határidők). No és ugye a határidőnapló. Új módszerem ébresztések beállítása a telefonon. Tanultam egy barátomtól, hatásos, de csak, ha "szundira" állítom, mert akkor nem hagy békén 5 percenként :)
    Szerintem szórakozottnak lenni szórakoztató, még az esetleges negatív következményekkel is, persze csak egy határig.

    "Akinek nincs esze, legyen notesze!"

    VálaszTörlés
  4. Notesze legyen? Minek? Hogy azt is folyton keresgesse? :))))

    VálaszTörlés
  5. Bera, a kulcsomat ma meg benne hagytam a kapuban, kívülről. Ez a "kulcs"-kérdés valahogy most nálam kulcskérdés...

    Kaktuszka, akkor csak Neked elmesélem :)
    Ma a 2-es villamoson kotorásztam a táskámban egy tollért, hogy a noteszem... helyett a határidőnaplómba felírjak valamit, nehogy elfeljtsem. A nagy keresgélésben lazán előrántottam egy szárnyasbetétet, leesett a padlóra, könnyedén felkaptam, mintha mi se történt volna, és kerestem tovább a tollat. (A betét be volt csomagolva, szóval a higiénia miatt nem köll aggódni) Ennyit a noteszről és rólam.

    VálaszTörlés
  6. Vegyük hozzá, hogy pénteken a táskámmal a kulcsaimat is ellopták...

    Megfejtené ezt valaki?

    VálaszTörlés
  7. S ahogy most rápillantok az oldalsávra, ezt írtam tavaly magamról:

    "Most mikor elkezdtem ezt a blogot írni, éveim száma elvileg éppen a megoldás kulcsa..."

    De milyen kulcs az, és hol van!!!??? Tavaly nem találtam...

    VálaszTörlés
  8. Legyen csak notesz, hátha egyszer előkerül és a különös feljegyzések alapján írsz egy újabb blogbejegyzést. :)

    VálaszTörlés
  9. :)
    ez a sorozatos "kulcsozás" érdekes.
    nyilván nem fejtem meg, de pl. lehet az, hogy azért "hagyod el" sorozatban, hogy "kereshesd"?

    VálaszTörlés
  10. Érdekes ez a kulcs elhagyási probléma. Talán érdemes lenne megnézned milyen ajtó előtt állsz amin nem akarsz bemenni!?
    Természetesen a választ magadban is elegendő megadnod.
    A másik problématika a feledékenység.
    Talán kitalálod, hogy arra is lenne kérdésem.
    Miért nem akarsz jelen lenni a saját tudatodban?

    VálaszTörlés
  11. Ja a válaszokat természetesen szívesen figyelemmel kísérném, csak zártabb körülmények között.

    VálaszTörlés
  12. Hát igen. A jelenlét nagy problémám. Vagyok én a múltban, meg a jövőben, csak épp sose ott, ahol testben vagyok.

    VálaszTörlés