2010. március 1., hétfő

Erdélyi naptár - március

5 megjegyzés:

  1. Vigasz-e az egyednek, hogy a sokaság tovább él? Kérdezem feltéve, hogy jól olvastam.

    VálaszTörlés
  2. Ez itten kérem egy Wass Albert-idézet, bár ezt a posztba nem írtam ki, és szerencsére nincs is rajta a neve, különben nem tudnám felhasználni :). Minden hónapban teszek ki egyet a naptárból, mert Erdély szerelmese vagyok, és egy jó ismerősömtől kaptam. És el tudok vonatkoztatni W.A. politikai elmebajától. Nekem Erdély az Erdély, kicsit anakronisztikusan Bethlen kora iránt van nosztalgiám, aminek ilyenformán köze sincs a szerzőhöz :)

    Luczifer, itten W.A. nyilván valami olyasmire gondol, hogy a román és egyéb hordák el akarják sodorni, ki akarják vágni a jó magyarok gyökerét, de majd a jó székely magyarok jól nem hagyják magukat...

    Erről az agyrémről többet nem beszélek, szokjátok meg, hogy minden hónapban Erdély iránti rajongásomnak hódolok. Csókolom!

    VálaszTörlés
  3. Ma volt alkalmunk alaposan megtapasztalni a Kikelet "havát". :)

    VálaszTörlés