2011. december 10., szombat

Kérdezek. Válaszol?

Reggel a metrón gépelt irodalomjegyzetet olvasott mellettem valaki. Egy sort kaptam ki belőle. Csokonay Vitéz Mihály:... a vers címe azonos a kedvenc beszállítóm nevével.
A boltba érve, a rácsra tűzve találtam egy prospektusukat, bele írva: "itt parkoltam, köszi a helyet".
Éjjel a fészbukon, cseten "hallgattam" hosszasan élete aktuális katyvaszát. Azt írta, hogy egyelőre engem talált meg tanítónak. Hát ezen jót röhögtünk! Vak vezet világtalant, gyere velem, én se megyek sehová...

És én minden nap útmutatásért imádkozom...


2 megjegyzés:

  1. HELLÓ!
    AZ ÚTMUTATÁS MINDENÜTT OTT VAN,CSAK MINDIG ELMEGYÜNK MELLETTE,JÓL TUDOM ,HOGY EZ A MONDÁS KÖZHELY LEHET ,DE IGAZ,
    HA NEM KERESEL SEMMIT ,AKKOR MEGTALÁLOD,HA NEM, KEL SEMMI ,MINDEN A TIED LESZ,HA FELÉBREDSZ EBBEN A VILÁGBAN,NEM CSODÁT KAPSZ,ANNÁL TÖBBET.
    ÜDVÖZLETTEL,FERI.

    VálaszTörlés
  2. Igen, ez közhely valóban, tele helyesírási hibával.
    Mindazonáltal...

    VálaszTörlés