2011. szeptember 15., csütörtök

Kis titkok könyve



"Ez egy magyar-japán könyv, ahol a lényegről, az úton levésről van szó, japcsi nyelven a 'do', s az a kérdés, hol a szállás és milyen a kaja? Ki az, aki ennél többre vágyik? Vagy beleolvadunk a tájba." (Bakács Tibor Settenkedő)
"... a Camino olyan, mint az Élet, megtanít arra, hogy a bukások után igenis fel lehet állni... Varga Lóránt könyve alapmű, Caminón innen és túl is..." (Pachmann Péter, író)
"Apu soha nem úgy tanított bennünket, hogy most leülünk és tanulni fogunk. Az egész életével tanított jóra, szépre, tisztességre, hitre. Az El Camino olvasása közben is ez jutott eszembe;most, 62 évesen úgy tanultam valamit, hogy közben nagyszerűen éreztem magam." (Bilicsi Erzsébet, rendező)

A legjobb magyar nyelven kapható caminós könyv... mondom én.
Magánkiadás, ám nálam hozzá lehet jutni.

5 megjegyzés:

  1. Én a minap vásároltam meg... Ma este neki is kezdek már! :)

    De az előzményeket tekintve.... ami azt jelenti, hogy a fényképes könyvet, melyben ebből a könyvből találhatóak idézetek... Már olvastam... és már ott elvarázsolódtam az író stílusátál... pontosan olyan, mint amit hiányoltam mindig is a "hazai piacon" camino ügyben...

    méghozzá, intelligens, de nem okoskodó, érzelmes, de nem csöpögős... dallamos, de nem túl hosszan ecsetel.. EGYSZERŰEN TÖKÉLETES ! :)

    VálaszTörlés
  2. És a humor, az önirónia...
    Az utam előtt kétszer, utána nyomban még egyszer elolvastam.

    VálaszTörlés
  3. van még ebből a magánkiadású könyvből neked?
    szeretném elolvasni!

    VálaszTörlés
  4. Nem, sajnos már nincs. Mikor bezártam a boltot, elszámoltam a Lórival is. De már nem magánkiadásként is ki lett adva, a második kiadás. Keress rá a neten.

    VálaszTörlés