2010. április 28., szerda

Megint Bera, de most a Corvintetőn

Pénteken felvitt a Corvintetőre, ahová már régóta vágytam. Jó volt látni a várost onnan, takaró és Becherovka is melegített.
Fura a 17 évvel ezelőtti önmagamat látni. Legalábbis a nagy hasonlóságot, még ha nem is teljesen ugyanaz a háttér, de a motivációk azonosak. A "tévutak" is. Mégse lehet mit mondani, mit tenni ellene. Észérvek nem használnak ott ahol érzelmi hiányok vezérelnek. Nincs más, mint biztatni, hogy ha már be kell ezeket az utakat járnia, próbáljon minél többet tudatosítani, minél inkább megélni, nem csak átélni vagy túlélni. Ez később még hasznára válhat. Tanulni mindenből lehet. Hiszen már most sokkal okosabb néhány dologban, mint én voltam, vagy vagyok.

Nem elég a hasonlóság, most épp abban az épületben dolgozik, ahol valaha én is. Valaha, amikor ez a blogger-lány tán még oviba se járt :)

3 megjegyzés:

  1. Azért az milyen jó, amikor két ember így összetalálkozik, és elkezdenek dolgozni egymással, lendíteni egymást előre.:)

    Ha azon tűnődöm, hogy vajon jó-e vagy sem ez a blogozás-dolog, akkor ebből a szempontból mindenképp jó. Összehoz, közös önismereti munkára serkent olyan embereket, akik enélkül talán sosem találkozhattak volna.

    VálaszTörlés
  2. Bera: na az épp nem állt szándékomban :)
    Missmigrans: igen.

    VálaszTörlés