2010. július 12., hétfő

Üzenet a Bardoba

A MÉLYSÉGES TÖRVÉNYBŐL, A NYUGVÓT S HARAGVÓT MEGIDÉZŐ ÖNSZABADÍTÓBÓL A HÁROMTESTŰ MESTERSZERZÉS KÖNYÖRGÉSE

Az igen tiszta Törvény Tere mindent átölelő palotájába,a születetlen s vesződéstől megvált Törvénytestű Mesterhez én hódoló odaadással küldöm könyörgésem.El nem hagyott nemtudástól, balgaságtól magam szabadítván az önnönszülte, nem-alkotott Tudás önteremtéséhez kérem a Törvénytest kezdettől tiszta áldású szabadságát. A fényes, tiszta Tudás nagyüdvű palotájába,az akadálytalan nagyüdvű Gyönyörtestű Mesterhez én hódoló odaadással küldöm könyörgésem.

El nem hagyott kívánságtól, sóvárgástól magam szabadítván az önnönnemű Tudás nagyüdvű önszabadításához kérem a Gyönyörtest önteremtő áldású szabadságát. A bűntelen és igen tiszta Tavirózsa-palotába,a meghatározatlan, önmaga-keltő Váltott-testű Mesterhez én hódoló odaadással küldöm könyörgésem. El nem hagyott fonákságtól s gyűlölettől magam szabadítván az önértelmű Tudás önnön-ismeretű önnön világosságához kérem a Váltott-test önszabadító áldású szabadságát.A nagyon tiszta fényvilágú önnön-ismeret palotájába, az irányulatlan nagyüdvű Három Test Mesteréhez én hódoló odaadással küldöm könyörgésem. El nem hagyott különbségtől, érdek-hajlamoktól magam szabadítván az önnön-szülte Tudás Három Teste önteremtéséhez kérem a nagyüdvű Három Test áldásának szabadságát.

A határoktól megvált öneszmélést akik Törvénytestül meg nem értik, s balgaság és dőreség miatt a Forgatagban tévelyegnek: szánandók ez így kínlódó eszmélő-lények.Mindahányan hadd érjék el a Törvénytestet!Az önnön-ismeret nagy üdvét akik Gyönyörtestül meg nem értik,s kívánság és szomjúság miatt a Forgatagban tévelyegnek: szánandók e fonák vágyú eszmélő-lények.Mindahányan hadd érjék el a Gyönyörtestet! Az önnön eszme szülte szabadítást akik Váltott-testül meg nem értik,s harag és kétkedés miatt a Forgatagban tévelyegnek: szánandók e fonák hitű eszmélő-lények.Mindahányan hadd érjék el a Váltott-testet!Önnön eszméjüket akik bonthatatlan Három Testül meg nem értik,és tudásukat abban makacs gyarlóságuk szennyei borítják: szánandók e fölserkenni még nem érett járólények. Mindahányan hadd érjék el a Három Testet!

(Tibeti Halottaskönyv, részlet)

3 megjegyzés:

  1. Nem tudom, miért tetted ki. Én más célra ajánlottam.
    De akárhonnan is másoltad, az általam küldött linkről vagy Terebesstől, nagyon sok benne a hiba.

    VálaszTörlés
  2. Terebess. Javítottam most.
    Hogy mi célra tettem ide, és mire használtam? Jóra. Jó eredménnyel.

    VálaszTörlés
  3. Gyorsan kellett, és nem volt idő átnézni.

    VálaszTörlés