2010. július 2., péntek

A nyilvános blogolás kockázatai

Mulatságos, hogy egy jól megírt személyiségképben hányan magukra ismernek. Mulatságos, mert tankönyvi eset. Az azonban már kevésbé mulatságos, hogy frusztrált, paranoid "tökjanik" (a kifejezés Popper Pétertől) dühükben telehányják a blogot, postafiókot.

Ezek szerint nagyon eltaláltam a káros szenvedélyes posztot is! Ez hizlalhatná az egómat, tán hizlalja is, pedig valójában nincs miért. Hiszen önmagamról írtam, ahogy mindenki más is önmagáról ír, bárki vagy bármi legyen a téma, az ürügy ehhez.
Az én ürügyeim egyike nem blogger, a másikról pedig úgy érzem, oly nagy bajban van, hogy önmagára is veszélyes. Akitől segítséget kértem számára, hárított, hogy nincs is akkora baj, csak a hőség az oka, egyébként is, szakember a blogger felesége. Csakhogy én nem bízom az ún. szakemberekben...

És mi egy idősödő ember élettragédiájához képest néhány kis óvodás toporzékolása? Ugyan!

5 megjegyzés:

  1. Olvastam valamit tegnap (vagy tegnapelőtt?)éjjel...Az elég durva volt, de látom jól megoldottad a problémát.
    Amúgy tényleg jól megírt személyiségkép volt.

    VálaszTörlés
  2. Hát valami csodálatosan megoldottam! Féltucat olvasóval kevesebb itt, és tucat szitkozódó, vagy disztingváltan búcsút intő levél a postafiókomban.

    VálaszTörlés
  3. Valahol olvastam, hogy "erősödik a tüzelés!" Hát tényleg erősödik.
    Tükrök között járok. Remélem, meglátom, amit kell...

    VálaszTörlés
  4. Tudjátok.. ez a Tigris éve.. ami felerősít mindent... a negatívumokat is.. a sikerek lehetőségét is... minden forrongó, és extrém méreteket is ölthet... ez az érdekes benne pont, hogyha valakinek épp egy kéros szenvedéllyel kell/ene megküzdenie... akkor idén tökéletes az időpont.. viszont akik nem veszik fel a kalapot... azok sokkal mélyebbre sűllyedhetnek benne, mint számították....

    VálaszTörlés
  5. Jaj igen Orsi, köszönöm, ezt már olvastam korábban, csak közben ezt is jól elfelejtettem!

    VálaszTörlés