2010. július 25., vasárnap

Tope háza








Péntek éjjel értem Nagykovácsiba. Mivel az elmúlt években nappal utaztam ki, a sötétben megkavarodtam, hogy jó helyen szállok-e le az utolsó erre járó buszról, de végre ideértem. Megszemlélhettem Tope a ház összeomlása elleni kreatív küzdelmének néhány lenyűgöző eredményét.

Szombaton hajnali fél egytől ma, vasárnap délután 3-ig, azaz másfél nap alatt a következő regényeket olvastam ki:

Anita Diamont: Szajhák és boszorkányok
Anita Diamont: A vörös sátor
Márquez: A szerelemről és más démonokról

Mivel holnap reggelig maradok, ha lazábbra fogom is az ütemet, néhány Márquez-novella még beleférhet.

Nincs is jobb az édes semmittevésnél, már ha az olvasás annak számít. Tegnap egy kicsit a kertben, ma esik, tehát az emeleti szobámban.

10 megjegyzés:

  1. Ilyen hely kell az olvasós elvonulásra. Ki Tope?
    Én is tegnap korán lefeküdtem, kiraktam könyveket, mikor elálmosodtam alvás. A lényeg, hogy számítógépet, Tv-t kiiktattam az estémből.

    VálaszTörlés
  2. Tope bloggerként is ismeretes.

    VálaszTörlés
  3. :)))

    Nem tudtam, hogy felhívhatom-e a figyelmet a blogodra.

    Hello!

    VálaszTörlés
  4. Reklámozol? Attól tartok, hogy idén már nem tudok több lakásfelújítást vállalni.

    Ám legyen hello, ha magyarosan nem tetszik.

    VálaszTörlés
  5. Á, hosszú még a nyár, belefér sok minden!

    Nem láttam még soha magyarul leírva.

    VálaszTörlés
  6. Pedig....és most is láthattad.
    A nyár pedig rövid. Mindig az.

    VálaszTörlés
  7. Szia Tope! Bocs', nem ismerhetek mindenkit!:-)

    VálaszTörlés
  8. Szia Éva!
    De biztos rengeteg közös ismerősünk van.

    VálaszTörlés