2010. május 24., hétfő

Barefoot


Délelőtt belakkoztam a lábkörmeimet, és amíg száradtak - nem húzhattam fel cipőt - mezitláb vittem ki a kutyát sétálni. A füves talaj és a járda is meleg, a levegő is, miért ne? A házunk alján a közértes rosszallóan bámult rám...Pedig szokás szerint bezacskóztam a "termést". :)
(Sose volt búgócsigám. A napokban a szomszéd játékboltosnál kipróbáltam egyet, mondták, hogy hároméveseknek való. De hiszen én annyi vagyok, csak valaki eléfirkált egy négyest...)
Délután hármasban áraztunk a boltban. Hat körül Berával kimentem a Szt. István parkba,lehántottuk a cipőnket és leheveredtünk a fűbe. Én egy kicsit el is szundítottam a langyos földön, szemben a vöröslő alkonyattal. Körülöttünk zsivaj, mintha valami parti strandon lustultunk volna. "Mezitláb a parkban"

3 megjegyzés:

  1. Gyorsan száradó körömlakkot nem lehet kapni a környéken?
    Az utca koszos, a lábunkat csak nem hagyhatjuk az előszobában.
    A körömlakkozást üdvözlöm! :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem a boltos csak irigykedett, mert ő nem mer mezítláb sétálni. Pedig milyen jó is az! Egyszer annyira nyomott a cipőm, hogy mezítlább mentem hazáig. A körúton gyalogoltam végig. Isteni volt. Egy bökkenője akadt a dolognak. Gálaruhában voltam felöltözve, amihez nem volt stílusos a mezítlábaskodás. De kit érdekelt? Szabadság érzésem volt attól, hogy nem szorongattak.

    VálaszTörlés
  3. Illetlenség és bocs lányok, hogy beleírtam utólag a posztba, de a nap nem múlt el hasonló folytatás nélkül.
    Kaktuszka, fel van találva a nedves törlőkendő, annak, aki ilyen igényes.

    VálaszTörlés