2010. május 28., péntek

Bloggerek a boltban

Tegnap a megnyitó party-ra Bera, ma Kaktuszka és Trendo néztek be. Ők voltak az első hivatalos vásárlók, épp nyitáskor érkeztek. Némi kapkodásba toppantak be. Sosem használtam még pénztárgépet (előre kipróbálni pedig nem lehet, hála az Apeh-nak), együtt szugeráltuk a készüléket és a hozzá tartozó leírást, legalább kétszer sztornóztam, bosszankodtam, hogy a tegnapi buli és éjszakai takarítás után elfelejtettem lefőzni a mai jeges teának valót, üzlettársam pár perce esett be az új kávéfőzőgéppel (az előző még garancia- és próbaidőben feladta), egyúttal hozta az új hangszórókat is, kiderült, hogy az 50 grammos zacskóba nem fér bele ennyi teafű... Szóval sem én, sem a bolt nem voltunk a topon:)
Mégis jólesett, hogy összebeszéltek, eljöttek, meg az is, hogy velük kellett az első pillanatokat megkínlódnom, és nem holmi idegenek előtt ügyetlenkedtem.

16 megjegyzés:

  1. Öröm volt Nálad vásárolni, sok sikert kívánok a bolthoz! :)

    VálaszTörlés
  2. No talán kevésbé örömteli, mint inkább mulatságos lehetett, Trendo-Galagonya bátyó :)

    Mindenesetre, ahogy januárban Budaörsön, úgy eddig még itt sem sikerült felrobbantanom, felgyújtanom semmit :)

    VálaszTörlés
  3. Ja igen, mert emlékszem, hogy körömrágva aggódtál a rádió előtt annak idején, hogy nem riasztották-e a tűzoltókat a vizsgám helyszínére :D

    Mindent köszönök!

    VálaszTörlés
  4. Aranyos volt! Tanulsz és kész. :)
    Majd megyek a római, párizsi, prágai, bécsi, berlini teaboltod megnyitására is!

    VálaszTörlés
  5. Tehát eljött végre a nagy nap! Most már egyszer én is el fogok menni és végre meglátogatlak téged, meg azt a híres boltot.
    Nyugi, bele fogsz jönni.:)

    VálaszTörlés
  6. Tattuszka: Berlin nem izgat, a többi jöhet! :)

    Fhil,ígérd meg, hogy nem veszel semmi olyasmit, amit később visszahozol, és visszáruznom kéne a pénztárgépben! Egyébként gyere bármikor, meghívlak egy jó téjára.

    VálaszTörlés
  7. Fhil, ha elmész, nyugodtan kérdezgesd Marvint a teaösszetevők mibenlétéről.

    VálaszTörlés
  8. Kaktuszka! Hogy Te milyen egy nagy gonosz vagy!

    Tegnap délután létrával (tudod, a lépcsős könyvtári székemmel) és listával végigkóstoltam mindet, még úgy nyersen, ellenőriztem, hogy megtalálom-e bennük az összes leírt összetevőt, és még azt is észrevettem, hogy a készen kapott leírásban az egyiknél kimaradt a rózsabors, márpedig van benne.
    Bebebe Kaktuszka, kérdezhettek bátran :)

    VálaszTörlés
  9. Lehetek én az ördög ügyvédje, a teák nagyasszonyán nem találok fogást! :D
    Citrom... micsoda után is érdeklődtem?

    VálaszTörlés
  10. Te Átok! Maradt még teátok? :)))))

    VálaszTörlés
  11. Kaktuszka: mondjuk citromfű, citromhéj,citrombalzsam, ezek egy rakat gyümölcs- és gyógyteában vannak.

    Trendo: Manuel kávét főzök, az igen jó olasz, és nem kaphatni kiskerben. Szállodákban, nagy kávéház-láncoknál ihatol ilyet. De Gy. bekönyörögte magát, hogy bár picik vagyunk, ám ő nagyon szereti ezt a kávét, nem baj, ha nem adnak hozzá gépet, se szerződést, csak kávét adjanak, a maradékot, ami a nagyok után megmarad. Így aztán még csomagoltan is árulom, bár nyilván sosem lesz teljes a választékom, de lesz.

    VálaszTörlés
  12. No akkor összeírom, mit ne felejtsek el , ha majd elmegyek. Visszárúztatni, összetevőkről érdeklődni...Szóljatok ám nyugodtan, ha van még valami. :)
    Addig Marvin hozathat valami gonoszság elleni teakeveréket. Vagy van már most is? És mik az összetevői?

    VálaszTörlés
  13. Ez az! A citrombalzsam akadt meg a "szűrőmön"! :)
    Fhil, esetleg érdeklődj a csomagolóanyagok összetételéről. :)))

    VálaszTörlés
  14. Mondam már, hogy ördögi vagy, te angyal?

    VálaszTörlés
  15. Az a Lucifer.
    Én tündéri és tökéletes vagyok. :)

    VálaszTörlés