2010. május 30., vasárnap

"Magányos férfi sosincs egyedül"

Trendo második gasztro-novellás kötete.Fárasztó, zaklatott napok utáni hétvége reggelén üdítő ágyban olvasás tárgyául kínálkoznak a Galagonyás történetek.
A valóság (vagy talán így: a VALÓSÁG) legfeljebb iróniával szelídítve lopakodik a sorok közé, így derűvel fedeztem fel egy röpke utalást Szendi Gábor paleolit evészetére. Még csak az ötödik történetnél tartok, egy részüket a blogról más ismerem is, mégis újra elbűvölnek. Ahogy az első kötet, úgy ez is egy különös, megbékített világba repít.
Ajánlom mindenkinek! Nyaraláshoz vagy kertben üldögélős kikapcsolódáshoz éppen időszerű.

(Ps. 1 nappal később: A Galagonyás novellák mintegy keretként fogják körbe a kötet közepén levő szívszorítóbbakat. Ezek szereplői vagy névtelenek, vagy fantázianévvel élnek a történetekben, ám sejthető, hogy ők is Galagonya, vagy valamelyik hozzátartozójuk.)

8 megjegyzés:

  1. Ha már én nem is, de legalább a könyveim vigyék ágyba a nőket :)

    VálaszTörlés
  2. Azért köszönöm :)
    Köszönöm, azért :)

    VálaszTörlés
  3. Hát igaz, ami igaz. Szívesen olvasnám már én is kedvenc Galagonyám új történeteit. Csak elbénáztam a lehetőséget, hogy mielőbb megkapjam a könyvet. Mostanában túl sok mindent rontok el.
    Sajna.

    VálaszTörlés
  4. Hát én sem dicsekedhetem, Boró :) Gyere be hozzám, és ebben a szép novemberi nyárban egy forró téja mellett elcseveghetünk erről, másról, mindenfélékről...

    VálaszTörlés
  5. Trendo, betenném ide a küldött versedet, mert látom, hogy Te nem tetted fel a blogodba. Vagy felteszed?

    VálaszTörlés
  6. Nem. Úgyhogy tedd be nyugodtan. :)

    VálaszTörlés
  7. Mennék én , csak hát befagyott mindenem, így meg kell várni amíg kiengedek! :)

    VálaszTörlés