2012. április 18., szerda

Röviden

Az egótól megszabadulni is az egó AKAR. 



5 megjegyzés:

  1. Nemáááár! Akkor most mi van?:-)

    VálaszTörlés
  2. A hangsúly az "akar" szón van. Mert az akarat maga az egó.
    A megoldás a bölcsek szerint az elengedés... ismétlem, a bölcsek szerint, nem én találtam ki :) ill. :( Mert hogy épp azt érzem, amit Te.
    Másrészt ego kell a léleknek, mint candida is a szervezetnek. Ego nélkül összeesnénk. Baj a túlburjánzással van.

    VálaszTörlés
  3. Az ego kitalálja, hogy jobban AKARJA érezni magát, s időközben megtanulja, hogy ehhez épp az ego az akadály, tehát meg AKAR szabadulni tőle. Egoista okból: hogy jobban érezze magát.

    VálaszTörlés
  4. Az ÉN ugye besegít, ha EGO rá nem telepszik nagyon-nagyon? Az én valahonnan talán röhögve nézi az ego önmagával folytatott harcát, aztán odamegy, kikapcsol valamit, mikor már nagyon elég mindenből,és agyonröhögte magát, és elengedi azt, amit kell.Az ego meg néz csak bután!
    Ha nagyon tudományosan akarok itt írkálni,:-)azt írnám, akkor tanulunk csak, mikor már nagyon elegünk van. Az Én akkor jut szerephez, sajnos nem előbb!Addig harcolunk, harcolunk...

    VálaszTörlés