2012. április 4., szerda

Átváltozás tanulságokkal

Mandula 13 éves tacskókeverék. Eredetileg hosszú szőrű, ám idén már elviselhetetlenül vedlett, s a kozmetikus az eddigi fazonigazítás helyett azt találta ki, hogy csináljunk belőle rövid szőrűt. Lőn.
Amikor érte mentem, hosszas nyüszörgő nevetéssel követeltem vissza a saját kutyámat. Mert ez a jószág nem az! Ez itt egy kölyökkutya, lakli kamasz. Hosszú fülekkel, nagy fejjel és mancsokkal, gyakori vigyorral a képén. Vidám, fürge, ugribugri, és magától kifekszik a napra, ahová korábban kilökni is alig lehetett. És csak most szembesültem vele, hogy a bőre alatt nincs végig kutya! Haha... Az egész jószág olyan lett, mint egy kissé elfuserált kínai plüss-kölyökkutya, itt-ott anakronisztikusan poros szürke, rövid bundával.



Számomra ez szimbólum: ha megszabadulunk a régi vackainktól, szinte újjászülethetünk.


5 megjegyzés:

  1. Levágattam a hajam múlt héten, vártam, hogy lakli kamasz leszek, de eddig semmi!:-)))
    Régi vackoktól viszont folyamatosan szabadulok, de még mindig nem elég határozottsággal, kellően dühös elszántsággal.Mert állítólag csak úgy lehet, különben jön a kegyelem.
    Kutyus aranyos!:-)

    VálaszTörlés
  2. Körte cica szokta terrorizálni a Mandula kutyát, egyébként jól :) Bár nem velem laknak, ki vannak helyezve.
    Ha a belső dolgokra gondolunk, a "dühös elszántság" szerintem problémás. Ugyanis az egótól megszabadulni is az egó akar...
    A rossz mintákat átalakítani, a sérüléseinket gyógyítani nem lehet dühösen.

    VálaszTörlés
  3. Én inkább a tudatosságot emelném ki.

    VálaszTörlés