2010. október 23., szombat

Új élet...


"Jön az új élet és elkezd téged, mintha te kezdted volna el." (Sziámi)

Utálok költözködni. A csomagolást a legjobban.
Ó boldog egyszerűség! Ha a több ezer könyv helyett legfeljebb egy Rejtőt és egy Kosáryné Réz Lolát kéne bedobozolni. Na jó, talán még egy nagy Sissy-albumot, amit a nagymama adott (volna) karácsonyra, és olyan jól mutat(na) a nappali szekrénysorában.
És szétválásnál se lehetne azon vitatkozni, hogy kié a Babbie, a Faludy, és kinek alkonyul be Spengler nyugata. Nem fájna a fejem, hogy nem voltam elég szemfüles, és néhány kedvenc könyvbe nem csempésztem bele idejében az ex-librisemet. :)
Ráadásul meggyőződésem, hogy minden költözésnél elvész legalább egy doboz könyvem.

Fáj a derekam, a hátam, és különben is, szétszakad a tüdőm a köhögéstől, nem látok a náthától. Elegem van.

4 megjegyzés:

  1. Ne legyen, ne legyen...eleged! Gyógyulgass csak, addig én nézegetem a könyvespolcodat. Ilyen darabra vágyom már egy pár éve, remélem lesz is nemsoká... és akkor összepakolom egy kupacba én is az összes könyvemet. Amik most szerte a lakásban laknak.

    VálaszTörlés
  2. A kép csak illusztráció.

    A jókívánságot köszönöm :)

    VálaszTörlés
  3. Megértelek. Kész katasztrófa egy háztartást felszámolni. Minden tárgy fáj, amit az ember kézbe vesz.

    VálaszTörlés
  4. Sissy...imádom, mit imádom, kedvenc! :) Én akárhányszor költöztem, mindig a könyvek kerültek először dobozba. Vagyok olyan alapos, hogy el nem engedem őket :) nemsokára megyek :))) de előtte írok! Puszillak, kitartás!!!

    VálaszTörlés