2011. november 28., hétfő

Bizarr




... hogy a milliomos maffiavezér és a sikeres, "bármihez nyúl, arannyá válik" vállalkozónő (Bp.-Toronto) is nekem sírja el boldogtalanságát, szerencsétlen életét, kudarcait. Senki nem érdekli őket, senkire nem figyelnek, valójában önmagukra sem, bár önmaguk körül forognak. Egyikük mazochista, másikuk hedonista, mindkettőjük szeretetlenségben sérült egoista, és - bár egyikük buddhistának vallja magát - hitük nincsen. ..Én támogassam, szeressem őket, a bolt és az életem összeomlása közepette!
Boltszomszédom egyik nap berohan dicsekedve, hogy a bevételét csak rendőrhaverok segítségével meri a garázsig elvinni, másik nap a vállamon zokog az anyja, az ex-e, a nem tudom még kik hálátlansága,  szeretetlensége miatt.
Kiváló tükrök. Az előítéleteimet, az irigységemet, a félelmeimet kell legyőznöm. Egyszóval az egómat. Feltétel nélküli szeretet... már megint, még mindig. Szép feladat. Hálás vagyok, hogy megkaptam. Magamról, s a világról is sokat tanulok. S ha nem is teljesítek kiválóan, azért sok tapasztalattal, felismeréssel gazdagodom.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése