2010. augusztus 13., péntek

Menedék Fhilnél

A város szivárvánnyal



nyár a Sugovicán

Baja, egy vendégszerető blogger, a nyár eleji néhány órás kirándulás után most három és fél nap a Sugovica partján.
Jobbára egyedül csavarogtam, mert ehhez volt kedvem, de olykor együtt is.
Tulajdonképpen ezért is jó blogot írni. Idővel végig "lengyeleskedheti" az ember az országot :) (Idézet Karinthy Cinitől.)
sportszer-kölcsönző és pihenő a parton


... csak mert mindig más kedves dallamot harangozott visszafogottan

Nagypandúr-sziget, Futrinka utca - ez nem vicc :)

Naplemente a Duna-Sugovica találkozásánál - Fhil, mégis sikerült :)

7 megjegyzés:

  1. Rövid, de mély beszélgetések, és egy eredeti Fhil-fotó, aminek paszpartuzásán most aztán törhetem a fejemet :)

    VálaszTörlés
  2. Megoldod majd, én attól nem félek.:)
    A naplementés képedhez meg csak annyit, hogy úgy látom alulértékeltem a géped tudását.

    VálaszTörlés
  3. Nem a bejegyzésedhez kapcsolódik, de mivel a blogos címe Marvin galaxisa (ami ugyebár egyértelmű utalás a Galaxis útikalauzra), s azt is tudom, hogy teában utazol megosztom veled azt az élményt, amit tegnap szereztem Eoin Colfer: Ja, s még valami c. könyve (ami egyébként az útikalauz trilógia 6. könyve,most jelent meg) olvasása közben.
    Szóval ezt írta: Az is elképesztő dolog, hogy az ember az agya kapacitásának csupán 10%-át használja, de az még elképesztőbb, hogy ezt a 10%-ot azzal tölti fel, hogy információkat tárol, egy bizonyos tea nevű földi italról :)

    VálaszTörlés
  4. :)
    Adams meghalt, nekem sajna fenntartásaim vannak az ilyen "idegenkezű" folytatásokkal.

    VálaszTörlés
  5. Fhil, azt én is, mert fogalmam sincs, mit tud a gépem :)

    VálaszTörlés
  6. Én is úgy ültem neki, hogy ez nem lesz ugyanaz. De a könyvet Adams megmaradt jegyzetei alapján írta meg Colfer, és olyan, mintha Adams írta volna.

    VálaszTörlés