2010. február 11., csütörtök

Két hülye ha elindul


... egy hajnalon Barcelonába, annak biztos tudatában, hogy a mediterrán városban ebédel, ám a dél váratlanul a zimankós Zürichben éri e lengén öltözött párost, és csak vacsorakor falatozhatnak tapas-t, továbbá mindez a kis kerülő annyiba kerül, amiből már Amerikába is el lehet jutni... akkor abból az egyik biztosan én vagyok. Ám - ahogy a képek is tanúskodnak róla - minden jó, ha a vége jó! :)

Most mindenesetre azon tűnődöm, hogy hazafelé milyen lovat szállíthattak a repülőgép csomagterében, mert a bőröndünk csupa mocsok és széna. Éppen a rejtélyes almot próbálom a gyöngyvászonszálak közül szemöldökcsipesszel kiszedegetni. Szerintem nem egy Kék Paripa lehetett. :)

10 megjegyzés:

  1. Szép helyen voltatok, biztosan nagy élmény volt. Jó képeket csináltál, élvezetes volt végignézni a sorozatot. Néha jó kiszakadni a napi kocsmából és belekóstolni valami másba.

    VálaszTörlés
  2. Igen-igen ezt én is díjazom. Jó néha kiszakadni, felfedezni valami szépet, valami egészen más világot. Mert csak így tud az ember is fejlődni, élni, nagyobb távlatokban gondolkozni. Én is így teszek néha. Az embernek meg úgyis szüksége van rá, mert egy idő után megbolondulna. Most gondolom újult erővel nekivágsz a nagy terveidnek:D és lehet hogy sok tekintetben megváltozik az életed.

    VálaszTörlés
  3. Talán rá is férne erre a jányra :)))

    VálaszTörlés
  4. Húúú, máris elöntött az a bizonyos sárga irígység!
    Ide nekem is menni kell, beindultak a fogaskerekek a zagyamban:-)

    VálaszTörlés
  5. Joli, ha Te vagy Az, akire gondolok, akkor: nekem jobban bejött, mint Róma. Kinek a pap, kinek a papné... Bár van akinek mindkettő :)

    A La Ramblán szívesen hömpölyögnék egész életemben.

    VálaszTörlés
  6. Nem köll megijedni egyébként Joli, nekünk azért volt drága, mert lekéstük a gépünket, és helyben kellett venni másik jegyet, ami nem fapados volt... Swissair, mit mondjak...

    :)

    vagy

    :(

    VálaszTörlés
  7. Barcelona? Penelope Cruzzal nem találkoztál:D

    VálaszTörlés
  8. :) Nem, sajnos. Almodovar-ral sem.

    VálaszTörlés
  9. Az nem izgatja szerintem, mert meleg:D

    VálaszTörlés
  10. Ne finnyáskodjatok, Gyerekek...

    VálaszTörlés