2010. február 9., kedd

Hazaértem










... de hová? Úgy látszik, ide!

5 megjegyzés:

  1. Á, már tegnap a barcelonai reptéren éreztem, hogy kezdek rosszul lenni. Mire itt landoltunk, már tüsszögtem, fájt a fejem, folyt az orrom, ma pedig szinte ki se bújok az ágyból, annyira rosszul vagyok, hőemelkedés, szédülés, és ezer tünete annak, hogy nem kellett volna hazajönni. Tanúlság: mindenki maradjon ott, ahol jó neki :)

    VálaszTörlés
  2. nem is vagy valódi pingvin!
    :)

    VálaszTörlés
  3. Nem, bár a hőséget se bírom. Nekem a legjobb az amolyan "gyanúsan közepes", a 20-25 fok.
    Szerintem valahol Új-Zélandon kéne élnem, kár hogy a sorsom ezt még nem vette észre :)

    VálaszTörlés
  4. Ha most bárki melegebb éghajlatra küldene, akkor ugye már nem éreznéd otromba sértésnek?:)

    VálaszTörlés