2010. február 15., hétfő

azértsemvalentin



De legalább ez is Budapest Bár, Kaktuszka! :)

11 megjegyzés:

  1. :) Köszi, nekem mindegy, hogy mi az alkalom, van-e alkalom, csak jó zene legyen.

    VálaszTörlés
  2. Nekem meg nem ünnep a Valentin, hanem kereskedelem Amerikából.

    De a zene az zene!!! :)

    VálaszTörlés
  3. Én sem ünnepeltem, de azért átadtam az ajándékomat, helyette pedig egy levelet kaptam, ami mindennek a végéről szól. Nem rossz, ennyit a Valentin napi ajándékomról, így az ünnepről:D

    VálaszTörlés
  4. Vörös rézből készült rózsa, egy bádogos haverom készítette, nagyon szép

    VálaszTörlés
  5. :(((

    A rózsa tényleg szép lehetett. Az legalább megmarad emlékül Rólad.

    Amúgy nekem is egy szakítás esett evvel egy időbe... egyszer majd talán írok róla az Üveggyöngyjátékoson, de most még feldolgozás alatt van a lelkemben...

    Hát ennyit az idei február 14-ről, a legközelebbi talán jobban telik! :)

    VálaszTörlés
  6. lehet hogy hülye vok, de te építész vagy?

    VálaszTörlés
  7. Hát lehet, hogy hülye vagy, de az is lehet, hogy nem :)

    Én csak lélekben vagyok építész, és ebben a hátralevő életemben arra (is) szugerálom a Sorsot, hogy legközelebb tényleg az lehessek. Építész, belsőépítész, kertépítő, tájépítő, ilyesmi...

    Úgyhogy én biztos hülye vagyok, mert ilyet nem lehet csinálni :)

    VálaszTörlés
  8. Dani, miből gondoltad egyébként?

    VálaszTörlés
  9. Nem tudom, ez csak ilyen férfi megérzés.
    A kertépítő és a tájépítő az nagyon jó szakma, jól lehet vele keresni, menő és rengeteg munka indul be majd mostanában.

    VálaszTörlés
  10. Ja, csakhogy én legfeljebb következő életemben lehetek építész, sajna. Arra kondicionálom a sorsot :)

    VálaszTörlés