2009. október 27., kedd

Naturista szauna

Úgy gondolom, nem vagyok nagyon rossz viszonyban a meztelenséggel. Gyerekkoromban édesanyám olykor magával vitt a női napozóba, felnőttként néha átkeveredtem adriai kempingek naturista részére, még fürödtem is ilyen partokon.
Szeptemberben az osztrák Alpokban töltöttem néhány napot. A wellness hotel szaunájának előterébe lépve meglepetten tapasztaltam, hogy tele van csupasz nyugdíjassal. Még soha nem voltam ilyen kis térben összezárva meztelen idegenekkel. Apró, remélem észrevétlen hökkenet után úgy döntöttem, felveszem a helyi szokást, s mivel ők nem bámultak meg, én sem tettem. Végül is az intelligencia alkalmazkodás, nem?
És valóban botorság műszálas fürdőruhában méregtelenítéssel kísérletezni. A baj a mi prüdériánkkal van, a hidegebb tájakon élők ezen a téren egészségesebben szocializálódtak.

5 megjegyzés:

  1. Igen ez valóban így van. Az osztrákoknak ez természetes dolog, csak mi lepődnénk meg ilyen dolgokon. Szerintem sokkal egészségesebb meztelenül, de ez nem jelent semmi féle problémát. Kényelmesebb, egészségesebb. Sokat kell még tanulnunk a szomszédainktól.

    VálaszTörlés
  2. Dani, felkeltetted az érdeklődésemet! Megnéztem a profilodat, és kerestem a blogod címét, nem találtam.
    Segítenél?

    VálaszTörlés
  3. Most karbantartási munkálatokat végzek, mert nagyon el vagyok havazva, mert rengeteg határidős munkám van, mint pl a Paulo Coelho myspaces oldala, de mindegy. Az a lényeg, hogy szép, lassan átalakítom, mert már rengeteg írás van rajta, és normálisabban rendszerezem. Majd szólni fogok.

    VálaszTörlés
  4. Várom a híreket!

    (Nem járok a myspace-n, mindehová én se járhatok:))

    VálaszTörlés
  5. Ez így van. Én ebből a szempontból vagyok más ember, mert rengeteg mindennel foglalkozok, és naponta közel száz emberrel kell tartanom a kapcsolatot, de nekem más az életem, és így az a napi 24 óra is nagyon kevés, de megpróbálok minden egyes kis pillanatot kihasználni, mert az élet nagyon rövid.

    VálaszTörlés