2009. október 26., hétfő

"Kedves naplóm, beléd kezdek..."

Bízom benne, jó kezdet Karinthy szavaival belevágni a blog-írásba. Nyilvános naplót írni valamiképp exhibicionizmus. Ahogy eddig csak a privát naplómba tettem, leírom, ami foglalkoztat, ami eszembe jut „az Élet, a Világmindenség meg Minden” kérdésköréről, és a hétköznapokról. Mindazt, amit épp akkor majd nem tartok annyira intimnek, hogy ne ide írjam. Hol csak a felszínt súrolva, hol pedig mélyen szántva. Túllocsogva vagy zárkózottan, szűkszavúan, esetleg csak utalásokkal, hadd gondoljon mindenki, amit akar.

A külső utakat róván mindannyian belső utakat járunk. Remélem, idővel egy-egy hosszabb, rövidebb útszakaszra csatlakoznak barátságos vándorok.

Nos, akkor vágjunk bele! Jó utat!

5 megjegyzés:

  1. épp gratulálni akartam a nyelvi leleményhez (és irigyelni), most meg szégyellem, hogy nem ismertem fel Karinthyt! de igy is eredetinek tűnik:)(vajon mit szólna ehhez a web naplós világhoz, biztos lelkesen üdvözölné és gyakorolná! :) ő is...
    én már egy ideje (több) útján (is) járok, és jó... (nekem biztos:)
    jó utat nektek is is!

    VálaszTörlés
  2. Kedves Aliz2!

    Köszönöm a jókívánságokat, a magam nevében, mivel egyedül vezetem ezt a naplót.
    Neked is jó utat!

    VálaszTörlés
  3. a "nektek"-et rád és a naplódra értettem!!!:)
    így már ketten vagytok...

    s mikor ki írja a másikat:)... én már tudom:)

    VálaszTörlés
  4. Á, most már értem! :)

    Igaz, igaz, magam is kezdem megtapasztalni.

    VálaszTörlés