2011. május 19., csütörtök

Maffiaügyeim



A nyolcvanas években pártalapításba keveredtem.
A kilencvenes évtized közepén egy korrupciós- és ingatlanbotrányoktól hangos belvárosi kerület polgármesterének titkárnője voltam.
A kétezres évek a köztiszteletnek örvendő, ám a díszletek mögött kevés gátlással bíró, és a maffiózónak titulált belügyminiszter államtitkárának is felkért apósom jegyében teltek.
Hogy a kétezertizes évek se maradjanak ki, most egy helyi maffiavezérrel "kavarok".

A bölcsek szerint legalább ezt se könyvekből kell olvasnom.
Ám hol ebben a tükör, és mi számomra mindebből a tanulság ...?

Utószó, előszó helyett: Nyolcadikos koromban avval búcsúztatott az igazgatóm, hogy nem fogom megérni a harmincat, és mindenképpen börtönben végzem.
A harmincon már nagyon régen túl vagyok, ami pedig az üzenet második részét illeti, sokszor ráközelítettem, ám eddig még megúsztam. Ez a búcsú mégis valahogy megalapozta a rákövetkező évtizedeimet... Eddig. Ideje evvel a mintával is szakítani.


5 megjegyzés:

  1. Azt hiszem a hatalom, az erő a témája a tükröződésnek.

    VálaszTörlés
  2. Igen, épp kezdem is kibogozni. Majd egy következő posztban...

    VálaszTörlés
  3. Ebbe meg még beszúrtam egy utószót.

    VálaszTörlés
  4. Na, én ezektől mentes vagyok.:-) Mennyire fontos, mivel engedünk el bárkit, mit jósolunk neki. Hihetetlen hatással van az emberre hosszú éveken át. Még el is hisszük, aztán dolgzunk azon, hogy kiírtsuk magunkból.

    VálaszTörlés
  5. Ó és mennyi ilyen bebetonozódott minta van az emberben...!

    VálaszTörlés